Koningsdag in Dreumel is ieder jaar weer iets om naar uit te kijken.. Onze kinderen vonden de optocht met versierde fietsen fantastisch. Het Oranjecomité heeft echt iets moois neergezet. Alles was goed georganiseerd en er was voor jong en oud iets te beleven.
We kijken nu al uit naar volgend jaar!
