by wim 12 december 2016 Bij de bar was het ontzettend gezellig. Je komt altijd wel bekenden tegen en voor je het weet sta je samen te lachen en herinneringen op te halen. Dat is precies wat zo’n dag zo mooi maakt: het hele dorp komt samen en iedereen heeft plezier. Categories: